haharox_91. Powered by Blogger.
RSS

Followers

PROGRAM TRANSFORMASI MINDA BIL 1/2013 UKM



Assalammualaikum wb.t... GOod Morning !!! YAhoo!!! Hari in Aku cuti!!! SEronoknye... rehatkan badan & minda setelah seminggu diprogram dengan pelbagai aktiviti... Seminggu lunyai badan den ni.. (^-^)!! Bagi yang kerja under gov services...  kenalah amik tahu what is PTM??? PROGRAM TRANSFORMASI MINDA.. salah satu syarat untuk disahkan jawatan anda.. Kalau tak ada, tak cukup syarat tuk disahkan jadi kakitangan tetap. PTM nie dulu kala dikenali sebagai induksi.... Program dia AMAT PACK!!! penuh..(bagi aq la)

Bayangkan Jam 8.30 pagi korang dah kena pastikan taik telinga korang cair.. hehehe. (Taklimat) dalam 17 slot kot x sure (Seminggu).. (klu tak silap).. 10.30a.m rehat... Jam 11.00a.m sambung sampai kol 1.00pm then 2.30pm.. smbung balik pasang telinga... smpi jam 4.30pm... 5.30pm riadah.. belah malam kena pulak LDK (Latihan Dalam Kumpulan). smpi 10.30pm... tengok lah pada program malam tu kan..

But ONe thing, bila sebut je.. mesti orang Senyum Smpi nmpk gusi..hehe... MAKAN!!.. Yup.. Salah satu kursus tuk kakitangan GOv nie.. dia takan biar korang mati kelaparan.. but Mati kekenyangan.. 6 Kali sehari.. DAHSYAT!!!... Mkn tak perlu bayar.. Amik jer.. hehehe.....  Taklimat yang diberi sepanjang seminggu tu.. korang kena telan/simpan/tanam/kunci dalam otak korang.. Sebab hari terakhir PTM korang akan dikenakan exam.. OBjektif 20 soalan..  Soalannya banyak pada yang korang bincang dan dengar waktu taklimat.. So, biar sampai menanah, berair mata, sakit pinggan.. still kena fokus... 

Sepanjang program tu berjalan... korang semua akan diperhatikan dan dinilai... Markah penilaian program tersebut akan dicampur dengan markah test 20 markah.. Markah untuk lulus 60 Markah!!!  So, sesiapa yang ada teknik membodek.. lakonan terbaik.. bolehlah dipraktikkan.. hehehe..  Dekat PTM ni.. kita boleh berkenalan dengan kawan2x baru.... Nak cari JODOH pun boleh jugk.. Kalau dah tertulis jumpa kat situ... Tapi kat sini kita berkenalan dengan orang-orang dari Jabatan lain.. Kadang-kadang kita pun tak tahu Jabatan tu wujud..hehehe..  

JOm intai-intai aktiviti kami lakuka...Gambar mampu menceritakan 1001 perkara...  antara kenangan yang mampu kami ukir sepanjang pengenalan singkat kami bersama...



Kumpulan Bittersweet


Kumpulan Direction 


 


Kumpulan Gen Y



Kumpulan Vision
 



 Kumpulan Al ImRan..



AKTIVTI KUMPULAN TIUP BELON!!!!.....







  




MALAM TERAKHIR KAMI BERSAMA.......

setiap pertemuan pasti ada perpisahaan.. itulah kehidupan... 






Peserta-peserta girls yang ceria bergambar kali terarkhir... (@-@)...







Peserta-peserta lelaki yang ceria & kecoh... bergambar kali terarkhir... (@-@)... seksa aku tengok gmbar nie.

 PESEKITARAN PGORAM..........




RIADAH TIME!!!!!!!!




















ok... wasalam... see u all next time... sowi lupa nk ckp.. gambar2x tu just copy & Paste... ehhehe.. thanks yer.. sape2x pnyer gmbar tu.... 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget